Ce efect ar putea avea cafeaua împotriva cancerului mamar? Iată ce au descoperit oamenii de știință!
[Descopera] 13/08/2026
Un consum mai mare de polifenoli, compuși prezenți în cafea, ar putea reduce riscul de deces prin cancer de sân, arată un nou studiu. Un consum mai mare de polifenoli, compuși prezenți în cafea, ar putea reduce riscul de deces prin cancer de sân. Concluzia aparține unui nou studiu (…)
Alte articole din Descopera
Un volum vast și în continuă creștere de cercetări arată că atunci (…)
[Descopera] - 13/08/2026
O rutină zilnică stabilă poate proteja organismul împotriva (…)
[Descopera] - 13/08/2026
Potrivit unui nou sondaj global, unele dintre cele mai populare (…)
[Descopera] - 13/08/2026
Locuitorii unei insule norvegiene nu închid cu cheia ușile (…)
[Descopera] - 13/08/2026
Conceput de administraţia liderului comunist al Germaniei (…)
[Descopera] - 13/08/2026
Fanii lui Harry Potter au reușit să împiedice realizarea unei (…)
[Descopera] - 13/08/2026
Uniunea Europeană se află în fața unei decizii strategice privind (…)
[Descopera] - 13/08/2026
[Toate articolele din: Descopera +++]
| Adăugarea sau scoaterea conținutului dvs | Contact
|
ZIAR.COM : știri libere | știri tv live și știri de ultima oră
Ziar.com indexează publicații diverse, ziare și reviste cu poziții diferite, existente independent online. Ideile și comentariile exprimate în aceste articole nu reflectează opiniile Ziar.com și nu pot fi imputate acestuia. Pentru orice informație complementară sau reclamație cu privire la conținut, consultați direct ziarele relevante – sursa este întotdeauna indicată, cu un link spre articolul de origină.
Publicare, realizare si gazduire web : DIRECTWAY. Toate drepturile rezervate, reproducerea interzisa - Copyright © 1996-2026 DIRECTWAY