Zahărul rafinat măreşte riscul de depresie

[Marius Tucă] 10/08/2026

Riscul de depresie creşte dacă, zilnic, avem un aport mare de zahăr alb rafinat, susţine un studiu al cercetătorilor americani, publicat în American Journal of Clinical Nutrition. Cercetătorii au examinat...


    Trimite Email

Alte articole din Marius Tucă

Anxietate sau fericire maximă? Ce tradează cuplurile care își expun viața amoroasă pe Facebook
Cuplurile care au tendința să își afișeze relația pe Facebook și (…)
[Marius Tucă] - 10/08/2026
Calendar ortodox 10 august: Sfinţii Mucenici Laurenţiu, Sixt şi Ipolit
La 10 august, Biserica Ortodoxă face pomenirea Sfinţilor Mucenici (…)
[Marius Tucă] - 10/08/2026
In memoriam Tamara Buciuceanu. Marea doamnă a senei românești ar fi împlinit 96 de ani
A fost, indiscutabil, una dintre marile doamne ale teatrului şi (…)
[Marius Tucă] - 10/08/2026
SUA: Abdul El-Sayed, progresistul care aduce victoria "comunismului rasial" în Partidul Democrat
Nu cumva America este definitiv divizată între popoare devenite (…)
[Marius Tucă] - 10/08/2026
Parlamentarii britanici cer retragerea desenului animat Mașa și Ursul acuzat de propagandă rusă
Celebrul serial de animație pentru copii „Mașa și Ursul”, îndrăgit (…)
[Marius Tucă] - 10/08/2026


[Toate articolele din: Marius Tucă +++]

|  Adăugarea sau scoaterea conținutului dvs | Contact   |  Trimite Email

ZIAR.COM : știri libere | știri tv live și știri de ultima oră

Ziar.com indexează publicații diverse, ziare și reviste cu poziții diferite, existente independent online. Ideile și comentariile exprimate în aceste articole nu reflectează opiniile Ziar.com și nu pot fi imputate acestuia. Pentru orice informație complementară sau reclamație cu privire la conținut, consultați direct ziarele relevante – sursa este întotdeauna indicată, cu un link spre articolul de origină.

Publicare, realizare si gazduire web : DIRECTWAY. Toate drepturile rezervate, reproducerea interzisa - Copyright © 1996-2026 DIRECTWAY